Winterworld

Snön har kommit och kylan med!

Jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt, trots att det känns som 1000 grader kallt ute!

Jag har såklart gjort snöänglar och åkt ica-kasse i Högbo.

Julen närmar sig med stormsteg. Idag fatta jag att det va tre dagar kvar till jul!? Antar att det inte är samma sak som när man va 10.

Jag måste erkänna en sak, jag är mycket besviken på mig själv och jag vet att många kommer känna samma besvikelse som mig. Allra helst Otto!

Mitt beronde tog över, tråkigheten blev booring och mitt förnuft gav sig till vika. Jag har facebook igen!

DIE FACEBOOK DIE

I samma veva som jag nu av någon andledning bestämmer mig för att bli en bookfacetönt igen, köper jag en tröja med just texten ovan!?

WTF...hur svårt ska det vara att låta bli det jag älskar att hata!?

Mitt nyårslöfte är att låta mitt facebook konto dö.

Helgen bestog av en väldigt sen kalkonfest hos Marie och Sanna, som vanligt va Sid och Korre 1 timme sen. Antar att ingen är förvånad. Söndagen bestod av baksmällan från hell och såklart ett missat kyrkbesök, antar att ingen är speciellt förvånad över det heller.


Bor fortfarande hos Mr: Wo med min Kombo Josse vilket är underbart. Men livet i 1000 väskor och på en madrass sucks.

Men det kunde ha varit värre.....

Nyss hemkommen från en vinterkall promenad med Wo. Vi hitta en kompis under vår 2 timmars promenad, som i vanliga fall brukar vara 1 timme. En snökluva som fick namnet Nutte, som oxå fick vara vår fotboll under halva promenaden. Nutte fick vara med om en roadkill och blev halvt överkörd av en taxibuss! Scary..... Nutte bor nu på fönsterkanten utanför vårt fönster!


Glögg och gott sällskap väntas

Merry Christmas!




Kommentarer
Postat av: otto

GHAAAA vad tar du dig till kvinna!!!!!! vafan har ingen av er någon karaktär alls!!!? jag är sååååå besviken =( <-- kanon ledsen gubbe.



P.S var kan jag köpa en sådan fräsig tröja?

2009-12-30 @ 18:47:00
URL: http://smoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0