No more facebook

Hell no!

Nu har jag vinkat hej då till allas samt mitt kära facebook!

Det känns fantastiskt bra. Även en smula tråkigt! vad gör man nu lixom? är det nu man tar tag i allt man annars aldrig tar tag i!?

Jag kommer förmodligen säga hej till min facebook så småningom men nu får den vila även jag!

I´am gonna be your secret girl......

Hur man på en dag kan förvandlas från nice till evil! det är jag.

Kyrkan here i come......

Som min kära och den bästa vapendragare sa till mig häromdagen! Du är för snäll Mickan! Dags att stampa ner foten.

Och sagt och gjort! Roligt och Farligt. Jag ska bli "hemlig" och lurig och tänker inte ha nått samvete alls. Precis som alla andra.

Jag ska spela det spel alla andra spelar. Yes i will och  jag har redan börjat och jag gör det bra.

Jag tror helt enkelt jag är född smart!


Ja jag är bitter, jag är trött på mänskligheten och nä jag litar inte på någon.

Mycket har hänt..mycket som inte ens är värt att nämna! dags att öppna ögonen och se att världen inte står still.

Vi har det bra här hos Mange! jag och Josse, på våran madrass i "New york" och tusen väskor.


I love Karma igen ;)

PEACE

Kommentarer
Postat av: Malin

Är du för snäll Mickan? ;)



Hur, vart bor du nu? hoppas det är bra med dig, att du står på dig. Är dig själv.



Hoppas du har en bra kväll, Kram

2009-12-15 @ 22:43:21
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: otto

BRA DÄR MICKAN!!!

du och jag mot världen!

REVOLT!!

2009-12-21 @ 18:16:01
URL: http://smoe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0