BATMAN

JAG måste verkigen rycka upp mig!

Tvättstugan idag - Men tvättar jag?

Nä just det jag vågar inte gå ut!?


Nu blir jag snart rädd för mig själv! det kan ju inte få fortsätta så här.

Undrar om  jag ska svira om till BATMAN ( promenad kläder) och ge mig ut i det fina vädret och ut från den här fängelsehålan!


Skrev att jag skulle möta skräck 1 och 2 idag - Har varken mött skräck 1 eller 2

Skräck 1 får bli en annan gång.

Skräck 2 har jag inte bestämt om jag vågar bemöta ännu.

I morgon har jag dock inget val - Arbetsförmedlingen kl 11


Hungrig och är trött på min envisa förkylning.

Nä nu ska jag snyta mig för 111 gången idag!

//Batman i  kyckling-kostym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0