BTW

Glömde ju skriva om våran lugna nyktra fredag - Som i slutändan inte va så nykter men LUGN =)

Stressade oss igenom hela dagen och kvällen - trodde vi skulle hitta den perfekta outfiten till kvällningen men ack så fel vi hade.

Vi funderade på vem det va som kom på den "smarta" idéen om att shoppa samma kväll vi skulle ut!?

Ja ja vi kom ju ut till slut efter ett att jag testat varenda plagg i hela garderoben.......och ändå inte nöjd.

Vi traskade i väg till TG innan det va dags att inta krogen. Jag bestämde att Josse och Eda hade efterfest...så jag josse eda och pelle hade efterfest och drack vin och käka ploarsmörgås - eda undra vart limpan tagit vägen nästa dag!?

Jag är en av dom skyldiga - Sorry

Vid 4 traska jag hem och somna sött - Vakna dock inte lika sött

HELL vad jag hatar att vara bakis.

Mat på aldos som alltid - Jag kände att jag inte va i form. Vi intog gallerian men på vägen dit så blev det dramatik på sandvikens torg.

Vi hör jordens duns - En duva flög rakt in i ett fönster, Jag trodde för ett tag att den va ok men helt plöstligt så rammlar han/hon i hop.

Jag fick lite ont i hjärtat och jag såg nog väldigt förtvivlad ut, jag kände mig förtvivlad.

Han dog sa jag till Josse som oxå såg lite smått förtvivlad ut.

Ja ja tänkte jag - Hemska saker händer.

Så börjar fågeln sprattla och det gjorde ännu mer ont i hjärtat då jag insåg att den LED!

En äldre herre såg fågeln och plockade upp den - en guldstjärna till honom. Och vi fick skämmas som bara stog där och tyckte synd om den istället för att hjälpa!

Men min ursäkt är att jag va i chocktillstånd och sen är jag rädd för fåglar!

När jag sen gick förbi den tragiska "döds" platsen va det blodstänk och jag kände genast att jag mådde riktigt illa! och inte bättre av att jag va sjukt bakis - STACKARS DUVAN

Jag tog en rensa ur gift promenad för att ladda om - PARTY in Torsåker

Nu är det dags att ta ännu en promenad för att rensa skallen.........

PUSS mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0