Feelings


Märkligt hur allt kan vara!

Undrar vem som styr alla tankar och vem som styr hur man ska eller inte ska vara!?

Vad är det som gör att man blir kär tex!?

hur vore det om det va så enkelt att man bara visste vem den rätta va, av att bara ta någons hand!

Eller att man bara visste helt enkelt!

Vissa människor passar verkligen inte i hop - Man tycker att dom är så OMAKA dom bara kan! Men ändå är dom ett par!?

Är det Kärleken och the feelings som styr då! eller är det bara meningen eller kommer det aldrig hålla!?

Ni kan kalla mig fånig men jag har nog målat upp en bild om hur min rätta pojkvän ska se ut - Ja jag vet GALET!

Ungefär samma sak som när jag målar upp bilden av den perfekta kläningen och ger mig ut på shopping och tror att jag ska hitta den!?


VRICKAT


Jag sitter på jobbet och bloggar - Min dator hemma har sagt hej då, vilket betyder att jag måste köpa en ny fast jag inte har råd!

Längtar hem nu  - ska faktiskt stänga snart och bege mig hem för att ta en promenad med min bästa kompis I-poden, för att sedan ta tag i mitt hem som inte bara är stökigt, utan med STÖKIG! för att sen gå ut med josse och josse!


Dags att go home!

Live your life today

SMILE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0