"Hollywood" över en kväll

Inte riktigt men ack så mysigt, Va Torsåker som gällde i går kväll!

Jammin jammin....


Bar oss i väg till josse vid 18.00 - Sen of course

Men det är jag - Och bara för att jag stressa glömde jag alkoholen...men det löste sig ändå!

Väl hemma -  in the Josse house bjöds det på alkohol och trevligt sällskap.

Hela ligan boka en taxi buss och färden bar iväg till Gästis!

Hur kan man beskriva Gästis!?

Vi va lite OROLIGA över att vi va för uppklädda och så här i slutändan så va vi nog det. Men å andra sidan kände vi oss fina.

vi stog ute och rökte och en dam som skulle köpa pizza kollar på oss kollar på henne och säger:

- Oj kanske jag har fel kläder på mig!? och skrattar

Josse svarar - Hehe kanske vi som har fel kläder på oss!?

KLOCKRENT =)

Vi va nu helt ÖVERTYGAD om att vi va för uppklädda!



Det va i varjefall mycket trevligt, god mat bra musik och snygg Lars och Snygg Micke gick ju att kolla på.


Även att jag efter ett tag fick visa Leg....men har börjar insett att det kanske inte är så dumt att se ung ut LÄNGE.

Kvällen börja lida mot sitt slut och efterfest stog på tur - Kanske den TRÅKIGASTE efterfesten jag vart på! så vi traska vidare och slutligen hem!


Jag va helt övertygad om att jag skulle frysa ihjäl och frågar Josse om det är möjligt att frysa i hjäl gåendes! Vilket hon konstatera att det va!

Jag tänkte bara HJÄLP.

Kan ju sammanfatta kvällen som en toppenkväll lite utöver det vanliga - TORSÅKER det är där det händer.
K - märkta och kanske för uppklädda, får visa Leg trots min ålder. Kallt as hell och vidrigt att gå i pumps och framför allt gå halvt naken (uppfinn strumpbyxor med värmeslingor) tur man är liten och får "skjuss" . Va på jordens tråkigaste efterfest och snygg Lars och snygg Micke blev genast inte så snygga! Får frågan om jag opererat läpparna för andra gången så nu är jag halvt olycklig och tror att jag ser ut som Linda Rosing - hjälp! Alla Torsåker Killar ser att jossi klippt lugg - mäkta imponerad att dom la märke till det! Vaknar vid 2 och inser att jag sovit bort hela söndag. får en mega stor frukost och jag är fortfarande mätt!


Det är i Torsåker dom bästa svamparna finns.........


Nu dags för en promenad....

seee you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0