I´m sick and dont feel good.

Ja jag har drabbas av en hemsk HOSTA !Ibland tror jag att jag ska hosta upp varje organ jag har i kroppen och sen känns det som jag käkat sandpapper i 10 år nä ok jag tog i...5 kanske!

Låter likt en kråka!

Idag har jag tagit tag i projekt STORSTÄDNING - Ja jag har sagt det i 2 veckors tid nu! Men nu är det gjort - Man skulle kunna tro att det är ett slott jag har att städa och inte en liten skokartong på 18,5kvm, men till mitt försvar jag har jobbat och nu är jag ju sick!

Host host host....


inte ens en promenad orka jag med idag - Men se där jag har ju ändå städat!

Guldstjärna till mig

Har varit en skön "hemma dag" och its clean! Imorgon väntar tvättstugan så fint - ACK så tråkigt

Måste för övrigt införskaffa mig en helt ny garderob- tvätt finns men inga kläder

MYCKET STRANGE


Har haft movie-time i kväll, Me and Jossi! Och det tog kanske en timme för oss att välja film. Båda va väldigt överens om att vi ville gråta -DRAMA

Kom fram till en film som vi trodde skulle funka och här satt vi 2 och BÖLA! En hemsk film och jag mår lite halvt illa så här i efterhand. Men den va bra!

An american crime

Jag blir så GLAD när du ringer Tobias Tobbe Plobe ( Synd att du intekan läsa att jag faktiskt blir det, på riktigt)

Ringde även en telefonförsäljare som jag hatar - jag har NIX

I vilket fall så va det en bra grej och han va trevlig tills han börja bli lite för trevlig!? Prata väder, bandy och hockey!

Tack för ett trevligt samtal - Ja ja Hej då

Nä om man skulle försöka få sin dos sömn så kanske hostan packar i hop sina saker och drar!? Kan vara en plan!

Är en plan!


SOV GOTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0