Mitt slott blev ett fängelse!?

Dramatiken på Hyttgatan!

Vet att många inte alls känner det jag känner!

Men det är inte roligt att känna att man är fast i sitt eget hem för att man inte vågar gå utanför dörren!

JAG VET inte varför men jag va hemma! jag hörde och jag såg trappen och det "lilla" behövdes för att få mig instängd i mitt egna hem!

SKANDAL.

Tur jag har dom BÄSTA grannarna på den GODA sidan  och sofia som hämtar mig när jag behöver komma ut eller handla!

Och tack mamma för maten *flirtgubbe*


Lite av ett handikapp eller helt jäkla sinnesjukt!

Men jag måste bara möta trapphuset alone - så går det säkert bra sen!?


Får se hur jag gör i natt - Ångrar att jag  inte låna din soffa joseph då jag låg sömnlös och kunde verkligen inte somna!

Jag har tänkt och tänkt och kanske flyttar jag ifrån min perfekta etta, mitt slott eftersom det numer inte är den perfekta ettan och heller inget slott!


VI får se...


NU kommer Magnus och HÄMTAR mig - VALBO

Kommentarer
Postat av: Linda-Mari

Vad har hänt????

2009-03-26 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0