Överlevde!?

Man skulle kunna tro att jag somna in av den där sprutan jag skulle tai fredags!

Men så va/är inte fallet!

Om jag ska vara riktigt ärlig, så gick jag aldrig dit! SJUK as hell va orsaken.

Men idag tänkte jag att jag skulle visa mig ansvarig och vuxen, men när klockan ringde i morse ville jag bara vara 14 och bångstyrig..så sov vidare

TILLS

Mobilen ringde och jag fick order om att kliva upp och gå till doktorn!

JA JA JA

ALLA vill visst "Se" mig plågad!

Fick skjuss till sjukan och jag va där - Nu skulle det ske - dagen jag fasat för!

Sitter i stolen jag ser sprutan! Men nej

Blev ingen spruta! För att doktorn GLÖMT sagt att jag INTE skulle äta medecin INNAN jag tog provet! Ja man blir ju inte förvånad!

Så ja gott folk, ny plågodag i morgon - Vi gör VÅGEN

Ska oxå försöka göra nått åt mitt skatbo till hår -ja vi får väl se hur det går! Men Lisa kan ALLT så jag känner mig trygg!

Är fortfarande sjukstuga här - När ska jag få bli frisk!?


Nä nu mina vänner ska jag städa - min nya favvosyssling om dagarna! yeee

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0