Ryssland!?

Mycket märkligt!

Tanja och jag stötte på en helt galen gubbe - Ja galen va minst sagt!

Han stog och skällde ut en tant och vi va helt övertyygad om att han kände henne! Men så va inte fallet!?

Vad va hans problem - lite läskigt sånt där!

Hon gav oss några "värmande"ord på vägen

- AKTA ER FÖR HONOM, HAN ÄR GALEN!


HJÄLP.........


Och tack och bock tanten gick och vi blev hans offer (missnöjdgubbe)

Han pratade och pratade men va inte arg på oss, som tur var! Han va mest arg på alla ryssar och han va helt inställd på att dom va spioner och spionerade på honom!? Han hade precis mött en ryss, som visste allt om honom. Han tyckte ryssarna skulle åka hem till sitt land då sverige saknade svenskar!? Han frågade oss om vi visste att ryssarna dödat 2 miljoner svenskar!? och att vi skulle snart ge igen..vi skulle visst mörda!?.....nu började det bli riktigt läskigt och jag önskade att jag skulle bli osynlig. Han gillade alltså inte ryssar och heller inte judar! Rätt tydligt att han rumt från ett dårhem! Eller gick på starka mediciner!
Vi trippade på och ville helst bara komma därifrån - han hamnade bakom oss! YES tänkte jag tills jag kom på att det va rätt läskigt att ha en psyko gubbe som skrek att han hata ryssar bakom sig! Helt plötsligt börjar han GORMA jätte högt (nu höll jag helt ärligt på att kissa på mig) JAG HATAR ER ERA JÄVLA RYSSJÄVLAR, ÅK HEM! Det kändes för ett tag att det va oss han skrek åt!? Vad hade vi gjort!? och rysk är varken jag eller Tanja!

FORT in på ica maxi och någon annan stackare fick ta del av ryss-hataren!

Ryssland fortsatte förfölja oss! alltså inte gubben utan själva ordet ryssland!

Ja ja man ska vara med om mycket.......mer spännande så.

Väl hemma i min trygga vrå, blev det movie-time...älskar lugna hemmakvällar!

Hade mysigt sällskap av yrvädret Billy! han är då för mysigt min vovve!

Tanja hade skavsår och fick ett till på våran yber korta promenad till Statoil!? Så hon slagga på soffan då hon inte kunde gå hem, hur lyckas hon!?

I morse blev det promenad med Billy boll men det va som att gå baklänges, tog ett steg fram och 10 bakåt så hem och lämna Billy för att ta en riktigt promenad i SNÖVÄDRET!

Men trotsar vädret är jag bra på!

Nu väntar jag på att Josse ska höra av sig! klockan börjar bli mycket och Billy längtar hem till G-H!

Tycker att Plobe kan ringa nu - miss talk to you!

Helgen är för kort....

take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0