Sleeping on the floor!?

Ja jag somna på golvet i hallen!?

Eller jag skulle vila - Men jag somna

Det va en jätte trevlig tjej fest hemma hos josse! Lugn men ack så mysig. En av dom trevligaste kvällarna på länge!

Vi drog oss vidare till Kharma och jag saknade den röda mattan jag beställt för utrullning (SOFIA)!?

Har man VIP så har man - Jag tycker VIP är töntigt men gratis är BRA!


Idag mår jag som säkert MÅNGA andra! - Men tror ändå jag mår sämst! Sovit i hallen på golvet och lekt med ullrik hela morgonen och då mernar jag hela morgonen!

Och jag lovar det är inte alls roligt att vara bakis as hell och känna att man faktisk MÅSTE spy när man har en loftsäng! Man ligger och sover men känner att man faktiskt mår väldigt illa, Ögonen vill inte alls kliva upp inte kroppen för den delen heller. Men man MÅSTE och man tvingar sig att vakna till och sen ska man ta sig ner och bara hoppas man hinner i tid!


URK....

Och hur vore det om jag bara behövde göra det en gång!?


Nä idag är det snigelfart för min del. Även om jag är väldigt kreativ just nu - STÄDAR

Jag borde typ ladda batterierna med en kopp kaffe och sätta fart - Skulle ju vara skönt att hinna med en promenad!


* STÄDA
* Dusch
* Promenad
* Melodifestivalen
* SOVA


Jag är för övrigt väldigt arbetslös nu - sista dagen i går!

Jag kallar det VILA


Nu jag och snabeldraken, den gröna faran!

TREVLIG Lördag

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Jo jag hörde det.. Men men, jag satt i alla fall ensam på bussen och blev tillsagd av busschafören att kliva av i Hofors när jag inte fattade att vi var framme! Skönt i alla fall att vakna hemma, man får alltid god mat då! :)



Melodifestivalen hemma hos Jossie ikväll?

2009-03-14 @ 19:11:19
URL: http://theresepauline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha men mickan. hur borta var dudå, såg du inte den röda mattan? :O

2009-03-14 @ 19:16:29
URL: http://annasofiaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0