Sömnlös

Jag borde sova...ska strax upp

Men jag kan INTE! jag är jättre trött men "vågar" inte sova! Undrar om det är så här det känns att ha dödsångest?

Inge  trevligt alls kan jag tala om!


Har inte sovit på 2 dygn och det börjar kännas - Så här kan det inte fortsätta


Har börjat kolla lite på lägenheter men det finns ju idioter överallt! spelar ingen roll vart man bor så får man alltid den där grannen man önska man slapp!

Jag vill köpa ett hus......så kan alla som vill och som jag tycker om flytta med!

Kollektiv!!

Har fortfarande inte vågat mig ut själv och när jag verkligen försöker låta bli att tänka och analysera så tänker jag alltid ok om jag tar mig ut och överlever hur tar jag mig sén in igen!?

ok det va kanske att analysera!


Jag kan inte låta bli att stirra på dörren - Vad är det för fel på mig?

Kan man söka hjälp för sånt här? isåfall är jag villig att göra det!?

Vart tog lixom Mickan /Batman vägen!?

Jag vet inte ens vad jag tror kommer hända i trappen!? Förmodligen ingenting.


Möter jag någon är det väl bara att vara som jag alltid vart  - t revlig och säga hej

Ja ja i morgon ska jag börja med att klara av min första skräck - SPRUTAN sen tar vi min andra - TRAPPHUSET


GOOD LUCK to me!

NU SOVA

// BATMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0