Sunny Sunday

SOL SOL SOL!

Vakna rätt sent av att josse ringde - Jag va nog mer bakis i går än jag trodde, kändes som jag va bakis hela dagen idag med!

Bestämde mig för att denna soliga söndag skulle bli min storstädning! Hm och hur tycker vi att det gick!?

HALVBRA!

Bestämde mig oxå för att ta en promenad - Sagt och gjort så tog jag min ipod och gav mig ut i det UNDERBARA vädret!

Men för mycket kläder och en irriterande sol i ögonen så blev promenaden mer en plåga.....kändes som jag gick i 40 graders värme med dunjacka.

och mina benhinnor höll på att ta kol på mig - ONT med andra ord och jag kände flera gånger att jag bara ville böla!

Men jag tog mig igenom helvetes promenaden och nöjd över det.

Projekt storstädning stog på tur och åter igen - Hur tycker vi att det gick!?

Hm mindre än halvbra - Satt på Bolt och böla mer än en bäbis.

Den va faktiskt lite sorglig...Eller kanske bara jag som tycker det, kanske bara jag som är lite känslig!?

Ja ja eftersom jag nu är "ledig" ett tag framöver...eller ja vissa skulle kalla det arbetslös så har jag tid att städa varje dag varje sek om jag så vill!

Känns lite konstigt - Men skönt

Nu ska jag bara ta hand om mig själv för ett tag - Bli människa igen och känna på hur det är att ha ett liv och inte vara konstant trött!

Tobbe "Plobe" ringde nyss -Trodde för ett tag att han glömt bort mig! Skönt att höra hans röst igen och att han mådde bra.

Jag känner själv hur glad jag blir när han ringer - Det förgyller min tråkiga vardag - tro det eller ej.

Har funderat på om jag ska fixa mina naglar!? Kanske inte det första man ska tänka på när man precis blivit arbetslös men man får väl prioritera!

I morgon är det upp tidigt...eller ja det beror ju på hur man ser på det eftersom jag dom senaste dagarna klivit upp halv fem praktiskt taget varje dag. Så är kanske 9 inte så tidigt!

Promenad med jossi kl 10.00 för att sen hem och piffa till sig för en lunch och även hinna med det hemska placet arbetsförmedligen och få sin dom - ARBETSLÖS

Kanske fortsätta mitt projekt storstädning - men kalla det för städningen så kravet inte blir så stort!?

NU - Movietime

GOOD night...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0