Uppe innan tuppen

Japp! Kl 5 i morse eller ok det blev kvart över 5, stog vi STARTKLARA för en morgon promenad!

Ja det är sant!

Joseph och jag! Of course TRÖTTA as hell...eller i varjefall jag! Vad säger du Joseph?

Alla är mäkta impad att jag faktiskt klev upp tidigare för att gå ut och gå! Mest imponerad är jag nog själv!


Vi måste verkligen få in det här som en vana en rutin! Prio ett får bli att gå och lägga sig i tid! Funkar inte att lägga sig halv tolv och tro att man är pigg och redo för en rask morgon promenad kl 5.00 dagen efter.

Man fixar det men man praoar ju som Zombie hela dagen sen.

Inte helt ok!

Sitter just nu på jobbet, får smått PANIK på telefonerna som ringer och ringer och alla med olika signal och ingen funkar som den ska då man svarar och ingen är där!?

Så efter att man sagt Procurator Mikaela 10 gånger och det inte är någon i andra luren blir man rätt IRRITERAD!

Men men det är FREDAG! Det känns riktig bra även fast det är jag som stänger!

STÄDNING står på tur när jag kommer hem - URK med stora bokstäver

Sen ska hurtigknuttarna ut och röra på sig igen medans alla andra hinkar i sig massa kolhydrater och blir fulla och bakis dagen efter *LER*

SJUKT BRA!

Take care!.....

Kommentarer
Postat av: Joseph

Sjukt segt att kliva upp i morse. :P Men de va värt de!!

2009-03-06 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0