All I Can Say....


Jag har bestämt för att hata Karma! I belive in Karma, but I hate It.......
Saker går bra, tror man! För att sen vända och bli like hell.

Man tror att man gör rätt, men man gör så fel!?
Brist i kommunikation och osäkerhet.

Life is a BITCH! Its never easy.

Vart är regelboken? Så här lever du ditt liv.

Jag önskar ibland att det gick att radera ut allt ont och bevara allt gott i en fin liten glasburk med vackert lock och en ettikett med ordet happines.

En burk du kan plocka fram när allt känns jobbigt och trist!

En burk som gör dig glad.

En burk som ställer allt till rätta.

Om någon skulle fråga mig just nu i denna sek vad jag tänker på! skulle mitt svar vara: Jag vet inte!?

Jag vill inte tänka, jag kan inte tänka klart. känslan av 1000 svarta bomullstussar i mitt huvud som halft svämmar över och snart ploppar ut ur öronen!

En klump likt en tung svart sten i min mage som åker bergodalbana.

Armar och ben som inte orkar röra sig. Och mitt hjärta värker.

KOMA.

Tomhet...

Från och med idag, tar jag fram mitt rosa fantasi suddgummi som formar sig likt en fjäril och skiftar i alla regnbågens färger. Det doftar gott! Det är vackert! Jag gnuggar och gnuggar och raderar bort allt dumt som härjar omkring mig just nu.

Jag plockar fram min fina  fejk glasburk med vackert lock och tittar på etiketten..Happines!

Jag blundar och önskar, Att allt va så mycket enklare.



Iam Sorry! And Its true....

Have I Ever Told You!?

Have You Ever Told Me!?

...NO!


OVER AND OUT





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hur mår du? Har du redan flyttat? Berätta vad som händer runt omkring. Kram

2009-11-16 @ 15:28:38
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: Malin

Halo!



Men skönt att du snart flyttar iaf:) Det är ju det du velat så länge. Hur går det med allt annat, dina kurser och så?



Jo hösten gör mig rädd för mig själv. Då talar jag om mörkret dels. Mår inte bra av det.



Haha, ja! Kan vi inte bestämma att det blir så. Nästa år är ditt år!



Ojdå mellanlandar du länge i gbg då?



Skolan är stressig. Känns som jag ofta skriver det om skolan, men så är det. Och det är något jag får ta. Det är som det är.

Jag kommer till Gävle imorgonkväll!



Japp han träffar jag på då och då :) Ska hälsa.



Åh tårta! jag vill ha.

Ha en fin kväll. Drick varmt té och mys med en film.



kram

2009-11-18 @ 22:51:53
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0