Winter...

Iam back! och snart är det vinter....

Erkänner jag är kanske den sämsta bloggerskan på denna jord. Tur att det inte är mitt leverbröd! att tjäna slantar på att just blogga!

Saker händer och saker sker, saker man inte kan styra över!? saker händer av en andledning och till viss del ödet!

Jag tittar mig omkring och känner paniken flöda genom min kropp! Om mindre en månad ska allt vara nerpackat i banankartonger! Ångest och panik, blandat med lite sorg och glädje!

dom sista månaderna har varit fyllda med mycket film-mys. Nya vänskapsband har bildats på alla sätt och vis. Jag är nöjd och jag är glad. Jag skrattar och jag ler.

I feel happy fast allt tycks vara emot mig, Karma kallas det.

En tv som självdör och är hatad av alla. Min master svek mig och gick över till den andra sidan. Någon hade inte råd med en egen cykel så han/hon/den snodde min!?. Jag har varit sjuk i evigheter och tror att det är kroniskt. Billy banan blev oxå sjuk och jag överväger att bli djurdoktor.

Billy-hund är hemma och kry igen och tack gode gud för försäkring!

För övrigt är allt desamma.....

Anser att det mesta är rätt trist och lite halv drygt. Sen kommer jag på att jag har det faktiskt riktigt bra.

I brist på sysselsättning:

Dricka kaffe och bli speedad
Äventyr
Raggsockerace
inlinesåkning inomhus
Film-mys med goda vänner
Brottning och boxning
dricka mer kaffe och bli mer hyper speedad

FREDAGSMYS ON

//ME



Kommentarer
Postat av: Angelica

hej gums.. mycket att ta igen för oss tror jag.. vilken tid kommer du på tisdag då? kraaam

2009-11-06 @ 20:31:38
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0