Livet runt en kub

Rubiks Kub!

Jag har bestämt mig för att lösa den, jag ska lösa den! Jag kommer morra, spotta och fräsa och förmodligen bli halvt galen!


Förstå lyckan när jag väl löst kuben och dess hemlighet. Och hur stolt och bra och framför allt hur smart jag kommer känna mig!

Jag har dock angett ett "löfte" och i samma stund jag skrev det ångra jag mig bittert!

Löftet jag på sätt och vis gav. Va att lösa kuben sen lägga ner energin på att kanske skaffa en pojkvän. Kommer jag någonsin att lösa kuben!?

Ödet och min framtid i en fyrkants färger.

Mr right dyker kanske upp  i samma stund som jag löser kuben!?

Det händer inte mycket runt mitt liv just nu - Livet likt en kub

Tar dagarna som dom kommer och försöker se ljust på framtiden! Allt löser sig, allt blir bra!

kl är mycket och så mycket bättre än så här blir det inte i natt...


//MD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0