Rosa rattar

Ahlgrens Bilar fortsätter att lansera tillfälliga tillbehör och spinoffs på de gamla beprövade bilarna. I somras gjorde man en begränsa upplaga med 100 påsar rymdraketer för att fira Christer Fuglesangs rymdfärd, och nu är det dags igen.

Rosa rattar, närmare bestämt, som ska säljas till förmån för Cancerfondens jippo Rosa Bandet.

Har inte bestämt mig om jag tycker just namnet Rosa rattar är bra eller dåligt! påsen är rosa och godiset är rosa och det går till att sammla in pengar för cancerforskningen!

Så skit i namnet, jag vill ha en påse nu!




För övrigt har Hostan, snoran och nysan tagit över min kropp!

Jag har verkligen inte tid att vara sjuk! När äntligen hörseln börjar komma tillbaka tar nästa sjuka över! är det är inte härligt!?


Det är dyrt att vara förkyld! Har laddat upp med frukt, te, halstabletter,nässpray, toapappet (snytpapper) snart alvedon och hostmedicin! Jag tänker inte bli sjuk, så är det bara.

Det va längesen nu och det börjar bli dags! "kontakt" annons.

Just nu söker jag en etta, en billig och rätt centralt! Vart spelar ingen större roll. Alla förslag är bra!

ÖS på, jag måste hitta hem!


Nu känner jag mig besegrad och tar mitt lilla apotek och beger mig in till sängen!

Uppdaterar när jag fått tillbax mina krafter (batman kan oxå vara sjuk) och ork!


Hostkramar och snorpussar



Kommentarer
Postat av: Malin



Helo Mikaela.

Tråkigt att det blev lite konstigt förra helgen med Claes/Anders inflyttningsfest. De bestämde typ på torsdagen haha att de skulle ha den på fredagen, och pojkarna hade inte just då fått sitt internet ännu och claes hade ej ditt mobilnr. Så det blev som det blev, vi kunde inte säga till dig att komma. Vå får till att styra upp en träff en annan helg framöver :)



Haha vad kul att du verkar gilla läsa min blogg. På tal om mitt morgoninlägg så ja ibland behöver jag bara skriva av mig lite ord på morgonen innan dagen kommer igång.



Hur går det med boendet? Såg att du letar efter en etta att bo i. Vart? ;)



Nu ska jag kolla vidare på CDON...usch jag kommer lägga ut pengar nu igen.



kram på dig

2009-09-16 @ 19:03:50
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: Therese

Fin påse, inte så gott godis! :P

2009-09-17 @ 16:59:34
URL: http://theresepauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0