Unrequited love



The feelings inside me are here to stay.
It is for real or just a fucking love-play?

You was forced to go and you leave me behind.
Thinking and wondering, about my life

Heartlove and deny, I loved you for the first time.
Heart thinking and i´m hurt, im so cursed..

Now they bring you back into my life again
To my heart and to my soul, to my head and to my thought.

You looked at me, and I smile, smiling through deny.
I want you to se trough the wall i build
I want you to look into my eyes and feel.

The same feeling and the same kind of love.
If you only could try, turn your feelings around.

You look at other you looked at me.
Is it for real, or I´am just one of three

I´am a secret and i´am concealed
I want everyone to know, I want them to se
I want it to be complete

You are kind and you are true
I think you hide the feelings to.

If I close my eyes, I will think of you
I will smile, and i will cry, a Mystery in Misery

Raindrops and storm
I´am Week and I´am not strong

Will I never understand
Why I want you so bad.

I think you are the last pieces in my puzzle
And the missing string on my guitar.

you are the last star on the blue sky
And it makes me wanna fly high.


Is this feelings true?
Is it you, or my hearts plying me to?


Love and Unrequited Love


Kommentarer
Postat av: fantomen

sångspelaren är det du det =)

2009-09-29 @ 23:28:42
Postat av: Batman

Nu va det ju så Fantomen! Att det är helt och hållet min egna text ;)

2009-09-30 @ 00:53:11
URL: http://mickand.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej vännen, heh vad kul att du läser min blog :)Nej det blir ju inte alltid att an kommenterar. Det behöver man inte alltid att göra. Bara om man vill.



Jag hoppas innerligt att det löser sig så bra som det kan med din kommande flytt. Hittat något ännu som känns ok?



Coco var rätt mysig. Jag har blandade känslor om den, majoriteten är positiva såklart :) Så ja, gå och se den om du får tillfälle. På tal om mys-stadie, så är nog jag i det stadiet för jämnan. Och jag stannar här gärna.

Vad blev det för filmer du som du gick på?

Inglourious basterds vill jag se snart, ej blivit av än.



Är du fortf förkyld?

Min skola går bra:) Imorgon börjar delkurs 2 i nuvarande kurs. Vilket är projketarbetet. Man kunde välja mellan att sitta i 3-4 grupper och skriva b-uppsats om bestämda teman eller så kunde man välja gestaltning. Vilket jag gjorde. Jag kom i 'bild' gruppen. Så jag kommer hålla till på HDK i fyra veckor, det blir nog trevligt. Vår redovisning kommer vara en slags utställning tillsammans med de tre andra skapandegrupperna musik, foto och teater.

Jag tror denna delkurs kommer bli mycket roligare än delkurs 1 av kursen.



Hur går det på jobbet?



Jag vill upp till Gävle nu.



ta hand om dig,ditt huvud din kropp

kram

2009-09-30 @ 19:42:06
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: Martina

Å va fin din blogg har blivit, har du gjort den själv?

2009-10-29 @ 13:39:30
URL: http://martina1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0