Kär och Jävlig

Sitter jag här ensam med ett glas vin och lyssnar på fin musik i Lem......

Jag är förvånad, Jag är glad, Jag är kär!? En känsla jag va helt beslutsam om att jag aldrig mer kunde känna. Men jag gillar det! Var enda liten del av det och var enda liten smula! Jag är förälskad och jag är kär.

Det är faktiskt inte så underligt att vi blir lite förvirrade när vi blir kära. Jag inser plötsligt att drömprinsen inte kommer på en vit springare utan i en grå clio!? 

Plötsligt så händer det. 100tusen på en triss lott eller kärleken som är meningen att vara för evigt.

Nu är Jag expert på att förneka och ljuga för mig själv. Verkligen expert, kanske en av dom bästa! Förnekelse och ärligheten mot mig själv är nått jag alltid kommer få kämpa med. Det är jobbigt, det är frustrerande och irriterande. Men jag försöker och jag gör det förbannat jävla bra! Herr Annalys gör aldrig saker lättare, men ändå på nått vänster, hjälper han mig att förstå att jag tänker alldeles för mycket.

 

Tänka är nått jag aldrig kommer sluta med! Jag vet att jag tänker för mycket och jag vet att jag bara är fånig och dum och slutar oftast när det faktiskt bara blir helt orealistiskt.

Vilket mina söta helt underbara vänner påminner mig om dagligen!

 

Varför förstöra nått så underbart när man kan få allt härliga bara för sig själv!?

 

Är du lyckligt kär känner du dig oövervinnerlig.

Är du däremot olyckligt kär kan det kännas som om hela världen rasar samman.


rädslan går över men den där oron stannar kvar...........ändå känner jag mig oövervinnerlig!.


Med endast några röda droppar vin kvar, avslutar jag detta blogginlägg med att fylla på mitt glas.



I love and it feels good......

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt! Vi måste träffas nån dag!!

2010-03-07 @ 07:03:41
URL: http://minamobilbilder.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud vad underbart att vara kär :)

btw trevlig blogg!

2010-03-09 @ 16:49:38
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0